עגלת קניות

ביטול רכישה שבוצעה באתר האינטרנט
24.1. החנות מביאה לידיעת הלקוח כי בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"), עומדת לצרכן הזכות לבטל את העסקה לרכישת מוצרים באמצעות אתר האינטרנט וזאת בהתאם להוראות ולתנאים הקבועים בחוק הגנת הצרכן (להלן: "ביטול עסקה").

24.2. להלן יובאו בפניכם עיקרי הוראות ותנאי חוק הגנת הצרכן בעניין ביטול עסקה של מוצרים שנרכשו באתר האינטרנט, כאשר מובהר כי אין בהם כדי להוות ייעוץ משפטי כלשהו ו/או לגרוע מזכויות כל צד בהתאם לחוק הגנת הצרכן. יצוין כי הנוסח העדכני, המלא והמחייב של חוק הגנת הצרכן הינו בהתאם לנוסח המפורסם ב"רשומות".

24.2.1. סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן קובע כך:

                   "בעסקת מכר מרחוק רשאי הצרכן לבטל את העסקה –

(1) בנכס – מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר מביניהם;"

(להלן: "תקופת הביטול").

24.3. ביטול רכישה שבוצעה על ידי הלקוח באתר האינטרנט תעשה באמצעות מסירת הודעת ביטול על ידי הלקוח לחנות וזאת במסגרת תקופת הביטול, אשר תכלול את שמו ומספר הזהות של הלקוח, ואם נמסרה בע"פ – פרט מזהה נוסף, וכן את פרטי העסקה אותה הלקוח מבקש לבטל, וזאת בכל אחת מדרכי הביטול המפורטות להלן (להלן: "הודעת ביטול"):

בעל פה – בטלפון מס' 0542111272 ו/או במסירת הודעה בחנויות נעים מאוד.
בדואר רשום – לכתובת רח' סוקולוב 34,הרצליה 4649747
(לידי שירות לקוחות).
· בדואר אלקטרוני– לכתובת דוא"ל של שירות הלקוחות של החברה dtxhevyossi@gmail.com
באינטרנט – באמצעות "לחץ כאן" ו/או בקישור הייעודי המופיע בעמוד הראשי של אתר האינטרנט תחת הכותרת "ביטול עסקה".
24.4. במקרה בו המוצרים שהוזמנו על ידי הלקוח מאתר האינטרנט של החנות נמסרו לידי הלקוח ו/או נמצאים ברשותו, הלקוח יהיה רשאי לבטל את העסקה באמצעות מסירת הודעת ביטול במסגרת תקופת הביטול, ובכפוף להתקיימותם של כל תנאי ההחזרה. מובהר כי במקרה בו המוצרים נמסרו ו/או הגיעו לידי הלקוח לאחר שנמסרה על ידו הודעת ביטול ו/או לאחר שעסקתו בוטלה, הלקוח מתחייב להחזיר את המוצרים לחנויות נעים מאוד מיד עם קבלתם ובכפוף לכל תנאי ההחזרה.

24.5. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, ביטול עסקה שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (להלן: "הצרכן"), יתאפשר בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, או מיום קבלת הנכס, או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החנות לבין הצרכן, לרבות שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית. במקרה כאמור, החנות תהיה רשאית לדרוש מהצרכן להציג בפניה תעודה מתאימה.

24.6. במקרה של ביטול עסקה, שלא עקב פגם או אי התאמה, החנות תגבה מהלקוח דמי ביטול בגין ביטול העסקה, בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר נשוא העסקה, או 100 ש"ח, לפי הנמוך מביניהם. בהתאם לחוק הגנת הצרכן, דמי ביטול כוללים בחובם גם הוצאות משלוח, אריזה וכל התחייבות אחרת של החנות בשל התקשרותה בעסקה או בשל ביטולה.

24.7. במקרה של ביטול עסקה על ידי הלקוח בהתאם לאמור בסעיפים 24.6 – 24.1 לעיל, החנות תפעל לביטול חיובו של הלקוח בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, כאשר במקרה בו הלקוח חויב בפועל החנות תפעל לזכותו. לא יינתן החזר כספי עבור דמי משלוח.

24.8. החנות מביאה לידיעתו של הלקוח כי בהתאם להוראת סעיף 14ה(ג) לחוק הגנת הצרכן, החנות רשאית לתבוע את נזקיה בשל ירידת ערכו של המוצר כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.